AcasăDiverseCuratenia la birou – cat de des ar trebui realizata si care...

Curatenia la birou – cat de des ar trebui realizata si care sunt cele mai importante elemente de curatat?

Productivitatea angajatilor este influentata de multi factori, iar unul dintre acestia este si atmosfera din birou. Un spatiu de lucru trebuie sa fie curat si ordonat, amenajat cat mai eficient, pentru a nu distrage atentia angajatilor de la activitatile pe care le au de indeplinit. 

Fiecare individ este responsabil pentru ordinea si curatenia de pe propriul birou, dar atunci cand vine vorba despre curatarea intregului spatiu dintr-un birou, care presupune mai mult timp alocat, ar trebui sa se apeleze la servicii profesionale, oferite de firme specializate in servicii de curatenie

Cat de des ar trebui efectuata curatenia intr-un birou? 

Nu se poate stabili o frecventa exacta la care ar trebui realizata curatenia intr-un birou, deoarece rapiditatea cu care se acumuleaza murdaria si nevoile de igienizare sunt diferite in functie de anumiti factori, cum ar fi specificul fiecarei activitati si numarul de angajati care lucreaza intr-o incapere. 

De asemenea, trebuie facuta o deosebire intre tipurile de curatenie, curatenie de intretinere sau curatenie generala. Daca in ceea ce priveste curatenia de intretinere, aceasta ar trebui efectuata zilnic, mai ales de fiecare angajat in zona in care lucreaza, curatenia generala ar trebui efectuata cel putin o data pe saptamana, de preferat, de catre o persoana specializata si care se ocupa numai cu aceasta activitate in cadrul biroului.  

Cum se realizeaza curatenia corecta intr-un birou? 

Pentru ca procesul de curatenie a biroului sa fie unul cat mai eficient, este necesar sa se tina cont de anumite aspecte, cum ar fi faptul ca gunoiul ar trebui scos zilnic, la fel cum si suprafetele de lucru ar trebui curatate cat mai des. 

Covoarele sau mocheta ar trebui igienizate periodic, pentru a elimina praful si acarienii, dar si mirosurile neplacute. In schimb, echipamentele utilizate la comun ar trebui dezinfectate mai des. Nu ar trebui uitate nici ferestrele, curatarea acestora ajutand lumina sa patrunda mai usor in incapere. 

In concluzie, exista numeroase aspecte carora ar trebui sa li se acorde atentie in timpul curateniei din birou, motiv pentru care serviciile profesionale de curatenie sunt un ajutor util. 

LĂSAȚI UN MESAJ

Comentariul trebuie sa contina minim 30 de cuvinte pentru a fi publicat!
Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Recomandari