AcasăDiverseAvantajele unei aplicatii SSM pentru orice angajator 

Avantajele unei aplicatii SSM pentru orice angajator 

Managementul securitatii si sanatatii in munca este o parte integranta a conducerii unei afaceri. Companiile sunt obligate sa efectueze o evaluare a riscurilor pentru a identifica pericolele si riscurile la locurile lor de munca si, astfel, sa puna in aplicare masuri pentru a controla eficient aceste pericole si riscuri si pentru a se asigura ca nu pot dauna integritatii fizice sau psihice a lucratorilor.

Astfel, o aplicatie SSM au fost conceputa ca un instrument pentru a sprijini, in practica, organizatiile (adica o intreprindere, o unitate, o corporatie, o operatiune, un loc, o institutie sau o asociatie, sau o parte a acesteia, publica sau privata, declarata sau nu…) si institutiile relevante pentru a obtine imbunatatirea continua a rezultatelor SSM. Aceste principii directoare au fost elaborate pe baza principiilor acceptate la nivel international, definite de constituentii tripartiti ai OIM. Aceste recomandari concrete se adreseaza tuturor persoanelor care au o responsabilitate in managementul SSM.

Ce este o aplicatie SSM?

Aceasta platforma Easy SSM este o aplicatie online de management al sanatatii si securitatii muncii si al situatiilor de urgenta, cu care un angajator isi va usura munca si isi va injumatati timpul de raspuns, precum si costurile in aceste domenii.

De retinut este faptul ca aplicatia EasySSM nu este un program pe care trebuie sa il instalezi pe calculatorul de serviciu. Aceasta este o plaforma online unde trebuie doar sa te autentifici cu un utilizator si parola, apoi ai acces la toate aspectele care te intereseaza. Atat de simplu si eficient!

Ce reprezinta SSM?

SSM, inclusiv respectarea cerintelor SSM aplicabile in fiecare lege si reglementare nationala, este responsabilitatea si datoria angajatorului. Angajatorul ar trebui sa joace un rol principal in activitatile SSM din organizatie si sa ia masuri pentru a stabili un sistem de management in acest scop. Acest sistem ar trebui sa includa elementele esentiale – politica, organizare, planificare si implementare, evaluare si actiune pentru imbunatatire.

Politica SSM

Angajatorul, impreuna cu lucratorii si reprezentantii acestora, trebuie sa stabileasca in scris politica SSM a companiei pe care se obliga sa o respecte si care trebuie comunicata tuturor lucratorilor. Astfel, participarea lucratorilor este un element esential al sistemului de management al SSM al organizatiei.

Angajatorul ar trebui sa se asigure ca lucratorii si reprezentantii lor pentru securitate si sanatate sunt consultati, informati si instruiti cu privire la toate aspectele SSM relevante pentru mediul lor de munca, inclusiv masurile de urgenta.

Angajatorul ar trebui sa faca aranjamente astfel incat lucratorii si reprezentantii lor pentru securitate si sanatate sa aiba timpul si resursele pentru a participa activ la procesele – de organizare, planificare si implementare, evaluare si actiuni de imbunatatire – a sistemului de management SSM.

Angajatorul ar trebui sa asigure, dupa caz, infiintarea unui comitet de securitate si sanatate care functioneaza bine si recunoasterea reprezentantilor pentru securitate si sanatate a lucratorilor, in conformitate cu legislatia si practica nationala.

De ce sa alegi platfoma online SSM?

Platforma online SSM este conceputa pentru a digitaliza si a imbunatatii fluxul de lucru, astfel incat platforma EasySSM vine in intampinarea celor mai exigente provocari si situatii pe care le pot avea angajatorii in acest sector.

Recomandari